HTML

Húgárdenblog

Hoegaarden. Hoegaarden Magyarországon. Búzasör. Sör. Sörivás. Sörkorcsolya. Söröző. Sörözői beszámolók. Söröző értékelések. Meg persze mindez a borokról is...

Friss topikok

Utóízkirály - Leffe Blonde

2007.11.27. 20:13 hoegaarden

Az alkoholmentes hónapban végig azon filóztam milyen sörrel örvendeztessem meg magam. Vettem is jópár import sört (persze a magyar söröket sem mellőzöm), melyek közül a Leffe Blonde lett az első a sorban, ami kinyílt.
Korábban sosem ittam, mégcsak nem is láttam Blonde-t. Jó jó, mondhatnánk azt, h sosem jártam még Belgiumban... de majd azt is pótolom.



Nos a Leffe Blonde egy remek sör. A 10-es skálán csak azért kap 9-t, mert a 10-es kategória a Hoegaardené! Az íze nagyon jó, az utóíze pedig egészen rendkívüli. Ennyire jó utóízt nem is tudom milyen más sörtől kaphat az ember.
A címke és maga a kis 0,33-as kis üveg kifejezetten elegáns. Az alkoholtartalom itthon nem szokványos  6,6%, de egyáltalán nem zavaró.
Összeségében nagyon pozítív csalódást okozott az üveges Leffe Blonde, nekem bejött! Bátran merem ajánlani bárkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: leffe sörteszt üveges

A bejegyzés trackback címe:

https://hoegaarden.blog.hu/api/trackback/id/tr82232408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása